mandag den 1. oktober 2012

Excel lagersalg 2012

Excel holder lagersalg på torsdag, du kan se dato og tid her
Jeg har desværre ikke selv haft mulighed for at komme over til deres lagersalg, men har modtaget en Dualit blender fra dem, og kan kun sige den er virkelig lækker, har aldrig haft køkkenudstyr i den kvalitet før, og så i så et lækkert design, jeg er helt vild med retro looket, som passer perfekt ind i mit landkøkken. Excel går meget op i lækker design, funktionalitet og kvalitet, som tydeligt ses på de produkter de forhandler, du kan se deres udvalg på www.excel.dk 
Hvis jeg boede tættere på København, ville jeg helt sikkert kikke ind til deres lagersalg, jeg ville kunne shoppe amok i deres lækre varer. De sælger også skraldespande fra Wasco, som også er lavet i retro design, i mange flotte farver, du kan også finde mindre møbler og lamper til deres lagersalg...
God shoppe lyst, kom gerne med kommentarer hvis i har været til Excel lagersalg...
Det super lækre blendersæt... Musthave i et hvert køkken....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar